Persoonlijk advies? We staan voor u klaar, bel ons op +31 (0) 88 555 3 555

Verzenden en retourneren

De bezorging van uw pakketten

Als u doordeweeks voor 15.00 uur besteld, kunt u de levering de volgende dag verwachten. 
’s Nachts wordt uw bestelling verwerkt en naar het juiste depot gebracht. 
Hieronder vindt u per land en per dag de afleverdagen.
Bent u niet thuis op de dag van levering?
De chauffeur zal bij uw buren proberen af te leveren en anders de volgende werkdag terug komen! 

 

Uw verzending in Nederland

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    Doordeweeks voor 15.00 uur besteld, de volgende dag in huis! 

    Weekend bestellingen worden de eerstvolgende dinsdag bezorgd.  *

    Dag van bestelling Tijd Dag van bezorging
    Maandag tot 15.00 uur Dinsdag
    Dinsdag tot 15.00 uur Woensdag
    Woensdag tot 15.00 uur Donderdag
    Donderdag tot 15.00 uur Vrijdag
    Vrijdag tot 15.00 uur Zaterdag
    Vrijdag na 15.00 uur Dinsdag
    Zaterdag gehele dag Dinsdag
    Zondag gehele dag Dinsdag

     

    Informatie over de aangepaste bezorg en aanleverdagen kunt u vinden op onze bezorgpagina

     

  • Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?
    Zodra uw pakket in het depot van PostNL is ontvangt u automatisch track&trace mailbericht.
  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de eerste bezorgpoging?
    Heeft u aardige buren? Wellicht dat zij uw pakket hebben aangenomen!

    Mocht dit niet het geval zijn, dan wordt er een dag later een tweede bezorgpoging gedaan. 
  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de tweede bezorgpoging?
    Na twee bezorgpogingen wordt uw pakket beschikbaar gesteld bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

    Tip: neem een geldig legitimatiebewijs mee.
  • Hoe weet ik of mijn pakket vertraagd is?
    In uitzonderlijke gevallen van vertraging worden pakketten wel eens later bezorgd dan wenselijk.
    Hiervan komt alleen een melding terecht binnen de track&trace omgeving.
    We proberen u hierover altijd zo tijdig mogelijk te informeren.
  • Kan ik mijn pakket ophalen bij een afhaalpunt of de afleverdag wijzigen? 
    Ja, na een eerste onsuccesvolle bezorgpoging kunt u de tweede poging naar wens opgeven. 

    Via de track&trace kunt u ervoor kiezen de tweede aflevering plaats te laten vinden bij een afhaalpunt.

 

Uw cadeauzending

  • Hoe werkt de optie handgeschreven kaart?
    1. U vult bij de optie in de check-out uw persoonlijke tekst in
    2. Wij schrijven deze op een fysieke kaart en voegen deze toe 
    Optie handgeschreven kaart bij uw cadeau via Drinkzz
  • Hoe weet ik of mijn pakket onderweg is naar de geadresseerde?
    U ontvangt de track&trace van het pakket! 

 

Retourneren & Proefgarantie

  • Proefgarantie bij Drinkzz 
    Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop! 
    Mocht u om wat voor een reden dan ook niet tevreden zijn over de aangekochte producten,
    dan kunt u de ongeopende producten binnen 30 dagen na aankoop kosteloos retour sturen. 
    Voor het retourneren mailen wij een betaalde pakketsticker toe van PostNL.
    We kunnen in overleg met u bijvoorbeeld de producten omruilen voor iets anders. 
    Ons team helpt u graag!
  • Mijn order is niet compleet geleverd. Wat nu?
    Als uw order niet compleet geleverd is, kan dit twee oorzaken hebben:


    1) De order is incorrect verpakt. 
    Het kan een keer voorkomen dat een order incompleet of verkeerd ingepakt wordt. 
    We kunnen de fout achterhalen door het gewicht en de voorraad te controleren. 
    Zodra u ons informeert zoeken we het zo snel mogelijk uit en lossen we de situatie graag op! 

    2) De order is in meerdere dozen verpakt.
    Als u een grote bestelling geplaatst heeft, zult u deze in meerdere dozen ontvangen. 
    Meestal worden deze dozen tegelijkertijd bezorgd.
    U kunt de zending van uw order volgen met de verschillende track&trace codes.           

 

Staat uw vraag hier niet tussen?

Wat vervelend dat u geen antwoord heeft gevonden op uw vraag.

Wilt u graag een antwoord ontvangen per mail?
Via het contactformulier kunt u gemakkelijk en snel een bericht sturen! 

Wilt u liever telefonisch geholpen worden?
U kunt ons bereiken via +31 (0) 88 555 3 555

Ons team staat voor u klaar!